söndag, februari 14, 2016

Söndagssvep, 14 februari 2016



God morgon alla hjärtans dag! Hoppas ni alla får lite kärlek idag!




Jag gillar skjortan i ekologisk bomull från Gina Tricot.


For Good Luck har de här läckra fågelringarna.


Fina träleksaker som sätter igång fantasin hos de små.


Åh, vad jag gillar de små sidoborden från M&S!




Jag måste testa att göra egen brioche, helt klart!


Hur gott låter det inte med roséchampagnemojitos!


Tikka Masala Soup ska jag testa!


Mmm, jag blir sugen på att göra en steak pie...


Världens enklaste dessert är den här jordgubbsmoussen med tre ingredienser. Gott är det också!


Blake Livley är alltid snyggt klädd, hur häftig är inte fjäderkjolen?




Mer girl power! Adele på omslaget av Vogue.


Passar alla i rött läppstift? Tips på naturliga rengöringsmedel. Jag gillade att läsa texten som en dansk i New York skrivit om att anamma sina egna traditioner när man är i ett annat land. 8 fjordar i Norge som bör upplevas! Varför är britterna egentligen så ilskna på EU? Recept på 29 olika quesadillas! Eh, ja tack! Hur räknar man ut hur långa ens barn ska bli? Vogue listar de bästa svenska barnmärkena"I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her." Några härliga kärlekscitat! Ha en fin alla hjärtans dag!

7 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

♥ Ha en fin Alla hjärtans dag!

Miss Marie sa...

Nilla - tack detsamma!

Channal sa...

Söta träleksaker! I min stad Norrköping har vi en leksaksbutik som heter Lilla Snigel. Så mycket fint där till de små!! Underbar färgskala från Pantones... älskar pasteller. Omslaget på Adele, hur läckert är inte det. Och Beyoncé, en Nina Simone.

Fin Alla Hjärtans dag till dig och din lilla familj. KRAM♡ Anna

Miss Marie sa...

Anna - där ska jag kika in om jag kommer till Norrköping!

Annika sa...

Fint, som alltid!
Färgerna är underbara i Pantones färgskala.
Nej, alla passar inte i rött läppstift. OCH det sorgliga är att ju äldre man blir ju sämre passar man i färgstarkt smink. När jag var yngre var det rött som gällde, och magenta o sådana färger. Idag ser det bara hårt och fel ut. Men på K passar det så bra.
Adele är bara så vacker!!
Beyonce vet hur hon ska twista till det, se bara på super bowl för ngra veckor sen. Coolt.
Hoppas du hade en jättefin Valentine igår!

Anonym sa...

Tack sâ mycket för artikeln om EU och om barns längd.

Anonym sa...

Och quesadillas. Mjam mjam mjam.