fredag, oktober 17, 2014

Matching Weekend



Helgen är här, halleluja! I morgon är planen att möta upp med några kompisar i Preston och Engelsmannen ska prova kostymer till ett bröllop i mars där han ska vara usher (vice best man, typ) medan Alfred och jag ska leta efter byxor till lillkillen. Det är något med preschool, aldrig slits kläder så fort som när de används där! Ni hör, spännande helgplaner all the way... Jag kommer antagligen matcha djurmönstrad väska med djurmönstrad väska, för jag är lite crazy sådär, living la vida loca!

Hoppas er helg blir lika spännande som min!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag ser att korven för att minska draget under dörren lite är på plats!
Sådana hade jag i Bryssel med för där liksom i UK verkar det vara standard med springa under dörren...

Anonym sa...

Älskar skorna. Var har du köpt?

storasyster sa...

Coooolt sis!!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - visst saknar du korven?! ;)

Anonym - finns här bla: http://www.asos.com/religion/religion-trainers-in-animal-print/prod/pgeproduct.aspx?iid=4335200&clr=Black&SearchQuery=religion+trainers&pgesize=38&pge=1&totalstyles=38&gridsize=3&gridrow=7&gridcolumn=1

Storasyster - :)

Ullis sa...

Vilka snygga skor.😃

Anonym sa...

Var är väskan från?? /T

Miss Marie sa...

Ullis - visst är dom! :)

T - köpt hos Banana Republic för typ 2-3 år sen, finns tyvärr inte kvar nu! En liknande finns här: http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10701_10001_089010308394?CMP=OTC-Affilinet&CMP=AFC-ANET-437947