söndag, november 28, 2010

Fler önskepresenter

1. Varm om huvudet är bra att vara! Hatt hos Åhlens 2. Och varm om kroppen också. Kofta Bruuns Bazaar hos Miss Greta 3.Smycken är viktiga, armband hos notonthehighstreet.com 4. Bra musik är ett måste! Robyn hos cdon.com 5. Ibland blir det kallt på sängen, täcke Rice hos Broarne 6. Fint i köket. Tallriksställ/kakfat hos Indiska 7. När det är kallt på morgonen, morgonrock hos Kappahl 8. För att alla blir glada av den där lilla, turkosa boxen. Nyckelhalsband hos Tiffany & Co 9. Varmt och snyggt! Sjal Lisa Sandahl hos Miss Greta 10. Inspiration i massor. Bok av Tricia Guild hos Amazon 11. När vintern gör huden torr. Body Butter Björk & Berries hos Eleven 12. Om det nu finns några pengar kvar efter jul så måste de förvaras nånstans. Plånbok Louis Vuitton 13. Lukta illa vill man inte göra, lukta gott istället! Clean hos Amazon 14. De perfekta storlekarna på necessärer finns hos Cath Kidston, söta är de också! Jag har storlekt Large och i den får jag plats med allt jag behöver, body lotion, hårborste, spray och allt annt! 15. Snyggaste tekannan hittas hos Höganäs hos Royal Design. Finns i en massa läckra färger. 16. Snyggt tyghalsband från Malene Birger hos theoutnet.com 17. Snygg, ljus läderväska från DKNY hos John Lewis står definitivt på min lista!          

8 kommentarer:

Anna sa...

Den tekannan har jag fingrat på några gånger, synd att den är snordyr.

Anna sa...

Såna nyckelhalsband har jag också bloggat om kom jag på nu. Lite samma på din och min lista mao!

Miss Marie sa...

Anna - yes, inte den billigaste, men å andra sidan en bra sak att önska sig till jul! :) Jag har ett liknande nyckelhalsband o tycker det är riktigt snyggt, skulle gärna vilja ha ett till! ;)

Desiree sa...

Det är toppen med alla fina julklapps tips du kommer med :-)
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - kul att fler än jag gillar dom! :)

anna of sweden sa...

Åh, vad jag gillar dina sådana här inspirationsinlägg! Nu ska jag klicka på sjalen.

anna of sweden sa...

... nu har jag klickat. Synd att den var så dyr. :( För den var himla fin!

anna of sweden sa...

Och vet du vad det kostar med frakt till Amerikat? Över trehundra kronor! :( (Jo, jag har kollat för jag är lite kär i den där sjalen.