söndag, oktober 10, 2010

X Factor

X factor har börjat i England och jag sitter så klart klistrad framför teven! Vad jag gillar med X factor är att de har olika kategorier så att även grupper kan vara med, vilket jag tycker är roligare än exempelvis Idol. Nu är alla auditions klara (jag tycker de är så tråååkiga) och nu börjar det roliga!

Engelsmannen gillar Simon Cowells kommentarer bäst, men jag har faktiskt hittat några "artister" jag gillar! Aidan Grimshaw är underbar och FYD är riktigt charmiga. One Direction är så söta att jag vill stoppa små miniversioner av killarna i min ficka för att kunna ta fram dom en tråkig dag! Cher Lloyd har fått mycket dålig press i veckan, men jag gillar faktiskt hennes framträdande!












































Någon som inte är en av mina favoriter är Wagner, jag kan inte riktigt förstå hur han fick ett wild card, men men...

Inga kommentarer: