fredag, oktober 29, 2010

Låtsasshoppat

Eftersom jag fortsätter hosta och hacka så blir det inte mycket gjort för mig i helgen. Så jag roar mig med att låtsasshoppa online istället! Utmärkt tidsfördriv... Det här har jag låtsatsklickat hem idag. Basen är en svart, enkel klänning från The White Company och sen en massa olika accessoarer, beroende på vilket humör jag är på! Favoriterna är läderväskan från Dorothy Perkins och lapptäcksväskan i doktorsstil från Cath Kidston, och hur snygg är inte ametistringen från Monsoon! Oh la la...

4 kommentarer:

Mia sa...

Det kliar allt i shoppingtarmen när man ser allt fint!

Miss Marie sa...

Mia - visst gör det! Man skulle kunna göra av med en hel massa pengar! :D

storasyster sa...

Mkt fint!! Du kan få skicka hem lite till mig med :D

Miss Marie sa...

Storasyster - o du kan skicka hem lite till mig! ;)