onsdag, september 29, 2010

Kunglig konfekt

Lyckosten Vickan är i Paris tillsammans med sin prins Daniel. Jag är inte det minsta avis. Vad är väl Paris på hösten...


De har bland annat träffat presidentparet där Vickan lyckades med att vara mer chic än självaste Carla Bruni! Den där beiga byxdräkten är inte särskilt smickrande... Men däremot lyckades Vickan mycket sämre på kvällen, där hon hävde på sig ett babyblått glittrande tält. Not snyggt! Och så de där silverskorna till... Rys! Nil point, Victoria!


Och måste bara ta med en bild på danska Mary i en underbar höstkappa och matchande hatt! Så ska en slipsten dras! (Och om någon vet varför man säger så får ni gärna upplysa mig!)

6 kommentarer:

Annika sa...

Skulle man kunna få Marys kappa, tro? SNYGG.
Vickan, ooo NOOOO. hur tänkte hon med den blåa?

Miss Marie sa...

Annika - jag vill också ha Marys kappa! Den är ju så snygg, älskar färgen. Men som sagt, Vickans blå var bara ful ful ful!

Desiree sa...

Jag gillade faktiskt Vickans blåklänning och silverskorna. Tycker den outfitten var snygg på henne. Lite chic 60-tals look som blev fin. Men man har rätt att tycka olika sjävklart.
KRam1

Miss Marie sa...

Desiree - hmm, det kanske är frisyren som stör mig mest! Den passar inte in i resten av outfiten! Men du får såklart tycka den är fin! :)

Fru W sa...

Den svarta klänningen är sååååå rätt!!! Snyggt. Men den blåa... Näe, det blev fel där.

Miss Marie sa...

Fru W - så känner jag också! Nåt stämmer inte helt där...