fredag, augusti 13, 2010

Don't eat cheese!

Engelsmannen brukar säga att man inte ska äta ost innan man ska sova för att det ger mardrömmar, och jag tror han kan ha rätt!

Igår åt jag en liten bit cheddar strax innan jag gick och la mig och sen började det roliga! Jag var superarg på mina systrar (förlåt A & I), skrek åt min mamma (förlåt mamma!) och till och med skrek på min svärmor (yeah, right, som om det någonsin skulle hända...).

Så här är ett tips från coachen; är inte ost strax innan läggdags!

4 kommentarer:

Desiree sa...

Ha ha det har jag aldrig provat. Men jag har nog inte heller lust att prova. Låter inget vidare.
KRam!

Miss Marie sa...

Desiree - nej, gör det inte!!!

Anonym sa...

Tur det bara var en dröm:)ullis

anna of sweden sa...

Haha. Tack för tipset.

Hälsar Anna som är tillbaka i Amerikat och tillbaka i bloggläsandet.