fredag, juli 02, 2010

Trevlig helg!

Visst är det en fin bukett blommor jag plockade (ähum, köpte) på ängen (ähum, mataffären) idag? De där lilarosa blommorna hade jag i min brudbukett och jag har helt glömt bort vad de heter nu, nånting med kärlek... men jag har helt glömt vad det är! Fina är de iallafall och fina minnen bringar de!

Ikväll blir det middag på favoritrestaurangen för att fira för tidig bröllopsdag och imorgon blir det nog en tur till Salzburg. Det är över 30 grader så det blir nog ett stopp vid en sjö också. Hoppas ni får en trevlig helg!

6 kommentarer:

Channal sa...

Underbart vacker bukett... jättefint kollage! Trevlig helg till dig också Marie! Kram Anna

Desiree sa...

Vilken underbart vacker sommarbukett. Jättefin Marie. Ni får ha ett riktigt trevligt firande av er bröllopsdag. Den allra första är ju lite extra speceill. Ha en underbar helg och det låter ju helt rätt med en dopp i en vacker sjö med den sommarhettan som ni har nu.
KRam!

Anonym sa...

Jättefina blommor!

Satt och tänkte på er igår..och bröllopet =)
Snart dax för semester, och förra året började jag semestern med att åka till örebro =)
Hoppas ni får en jättemysig dag när ni firar 1 år!
/Pernilla

storasyster sa...

Tack detsamma!!

Miss Marie sa...

Anna - tack!

Desiree - Det blir lite firande både den här helgen o nästa, det gäller ju att passa på! :)

Pernilla - det var ju ett lysande sätt att börja semestern på! :) O du ska väl på bröllop snart igen, eller hur?

Storasyster - varsågod!

Ninnie sa...

å, vilka underbara blommor! Hoppas ni haft en fin första-års bröllopsdag!!