måndag, juli 05, 2010

Eclipse

Jag hade tänkt mig att se Eclipse i helgen, men det gick inte! Tydligen så släpps den inte i Tyskland förrän om några veckor, antar att det måste dubbas och hållas på innan de kan låta folk se den här. Det blir till att gå när vi är i Sverige istället.

Tills dess får jag nöja mig med att se bilder från filmen och läsa recensioner. En del säger att det är den bästa Twilight-filmen hittills, det får vi väl hoppas på!

(Och ja, jag är Team Edward, om nu någon undrade! ;))

3 kommentarer:

Tiger sa...

Vi kollade på den där andra filmen med honom... Vad fan hette den... Remember me? Den var fin. Hände inte så mycket, men bra budskap o känsla. Gillar inte honom så mycket dock. Inte snygg.

Desiree sa...

Jag ser också fram emot att få se filmen. Du får gå och se den i Sverige så slipper du få se den dubbad (förstörd). Jag är också helt klart på team Edward!

Miss Marie sa...

Tiger - har hört att Remember Me ska vara bra! Annars är jag väl inget större fan av RPattz skådespelartalanger, men Twilight är bra!

Desiree - japp! Dubbat blir det icke för mig! :)