onsdag, juli 21, 2010

Bröllop

Det är så kul nu under sommaren när det börjar dyka upp bilder på facebook från "vänner" som gift sig. (Jag skriver vänner inom "" eftersom alla mina "vänner" på facebook knappast är mina vänner i riktiga livet!)

Vissa vill jag skaka om håret på, andra ta av glasögonen och vissa dra upp klänningen på så att halva tuttarna inte syns. Men de allra flesta lyser av glädje, precis som det ska vara!

Jag gick igenom min gamla inspirationsmapp och hittade några bilder som jag tycker är så fina, håll till godo och inspireras! Och blombuketterna, hur fantastiskt vackra är inte de?!

2 kommentarer:

Desiree sa...

Superfina buketter. Jag skulle ha svårt att välja någon av de buketter du visar upp här för alla var ju bara sååå fina. Det är alltid kul med bröllop. Det finns så mycket glädje under just bröllop.
Ha en bra dag.
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - jag också! Tur att jag redan gift mig o inte behöver bestämma mig igen! :)