söndag, maj 30, 2010

Som jag sa...

När jag hörde Tysklands bidrag för första gången sa jag att det var lite catchy.

Fel, fel, fel!

Den är fullkomligt hjärndödande! Och nu kommer den väl spelas ÄNNU mer på radion... Nej, som ni hör är jag inte ett fan av den låten och när Lena kom ut på scenen och såg ut som Magica De Hex lillasyster så trodde jag inte att hon skulle vinna! Jag menar, hon sjunger en catchy, glad låt om kärlek och har svart hår, mörkt läppstift, svart klänning, svart strumpbyxor och svarta skor... Snark! Ingen glamour där, icke!


I fredags pratade jag om Turkiet, Tyskland, Rumänien och Danmark (min favorit) och de kom topp fyra! Jag kan ju uppenbarligen spå sånt här riktigt bra... ;)

2 kommentarer:

Millan sa...

Jag har uppenbarligen ingen koll alls for jag tyckte Sveriges bidrag var kanonbra!

Miss Marie sa...

Millan - njae... Låten var bra första gången jag hörde den, men sen tröttnar man ganska så fort!