måndag, april 26, 2010

I Had To Have It

Kommer ni ihåg att jag berättade att jag hade shoppat på Balders Hage? Nu sitter nyförvärvet uppe i köket! Visst är den fin? Alldeles rosa och grön och plåtig. Och vem drömmer inte om färska fairy cakes varje morgon?

Jag har egentligen inget optimalt ställe för den, men det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg den här plåtskylten, så jag var bara tvungen att ha den! När vi sedan flyttar kommer ett av kriterierna för nytt boende vara att det finns ett bra ställe för den här skylten! ;)

6 kommentarer:

Annika sa...

Håller med. Härliga färger!!
Jättefina!!
Sådana där "gamla" plåtskyltar gillar jag verkligen!!

Desiree sa...

Den här plåttavlan var jättefin. Verkligen läcker i både retrostil och färger.

Miss Marie sa...

Annika - ja, det är något särskilt med "gamla" plåtskyltar! Den här passade mig perfekt! :)

Desiree - tycker jag med! :)

London Mummy sa...

Ah, vilken tuff skylt att ha i koket. Me likey! :-)

anna of sweden sa...

Oj, vad fin den är! Jag älskar plåtskyltar och drömmer om att springa på en gammal amerikansk skylt här någonstans.

Miss Marie sa...

Catharina - tycker jag med! Tycker bara det är synd att jag inte har den perfekta platsen för den...

Anna - wow, det vore ju riktigt häftigt med en äkta skylt! :)