fredag, april 09, 2010

Hemma

Jag kanske har glömt att berätta att jag är i Sverige nu? Eller så kanske ni har lyckats klura ut det ändå! Engelsmannen är kvar i Tyskland och jobbar och jag är i Sverige och har kul, det är väl rättvist? Tycker jag! :)

Det här fina påskarrangemanget har mamma på köksbordet. Lagom påskigt, mest vårigt skulle jag vilja säga. Passar perfekt med gula blommor eftersom solen envist har gömt sig bakom grå moln och regn. Men som tur är så har nästan all snö försvunnit, jag trodde det skulle finnas mycket mer kvar! Mamma och pappa har ett litet berg kvar på baksidan, där solen inte når ännu, det ser faktiskt ganska roligt ut! :)

4 kommentarer:

Desiree sa...

Jo jag har förstått att du är hemma i Sverige och att ni varit i England först. Skönt att snön är borta iallfall. Men hoppas att solen tittar fram här till helgen så att du får en extra skön och mysig helg. Hur länge blir du kvar i Sverige?

Annika sa...

Skönt att vara hemma en sväng i svedala...
Fint och vårligt på bordet hemma hos din mor. Gillar!!

Miss Marie sa...

Desiree - ja, det ser bra ut med solen i helgen! :) Jag är i Sverige i 2 veckor nu!

Annika - väldigt skönt att vara hemma ett tag! :)

Sirpa sa...

Oh, så fina saker!