tisdag, april 06, 2010

Gottigt

Jag hittade några godsaker i England som fick följa med hem. Har ni inte luktat på Sweet Lemon Body Butter från The Body Shop så tycker jag att ni ska göra det! Luktar som Limoncello och om man blundar kan man nästan låtsas att man är i Sicilien. Mumsigt!

Jag köpte också lavendelsocker som jag tror kan bli en bra krydda i kakor och liknande. Det luktar verkligen lavendel! Chai-te gillar jag, men den här burken med chai latte vanilla är en ny bekantskap. Det var väldigt sött men kan nog vara gott någon gång ibland!

3 kommentarer:

tiger sa...

Åh! Jag vill ha smöret! Gud vad underbart! Hoppas svenska bodyshop får in det.

Annika sa...

Chai latte är ju OK ibland, men det är sött.
FINA burkar fö.
Lavendelsocker låter otroligt spännande, och gott.

Miss Marie sa...

Tiger - det tycker jag att de borde få in snart!

Annika - väldigt sött! Jag tror jag föredrar mitt chai te o sen får jag ta chai latten nån gång ibland! :)