måndag, april 26, 2010

En bra resa

I vanliga fall brukar jag ju klaga över mina flygresor, så nu när jag faktiskt haft en bra flygresa så måste jag ju skriva om den också!

Jag trodde det skulle vara lite smått kaos efter vulkanen, med många ombokade passagerare och irritation, men på planet från Linköping var vi cirka 16 personer så flygvärdinnorna hade gott om tid att bry sig om alla. Likadant från Amsterdam till München, där planet var fullt till en tredjedel. Sen gick det fort att få väskan och bra att ta sig från flygplatsen också! Tänk om alla resor kunde vara som denna!

Jag fick otrolig sprängvärk i öronen vid båda landningarna, men jag kan knappast skylla det på piloten då det berodde på en liten förkylning jag har.

Summa summarum, KLM kan vara bra dom också! :)

2 kommentarer:

Desiree sa...

Skönt att höra att det blev en bra flygrea speciellt med tanke på hur mycket krångel det var innan. Du är hemma och du är välbehållen, toppen.
KRam

Miss Marie sa...

Desiree - jag tänkte att det var bäst att vara positiv ibland också, jag brukar ju klaga rätt så mycket! :)