onsdag, april 21, 2010

Catch 22

Nu ska askmolnet vara på väg bort. Bra, ett problem mindre. Men nu vill KLM inte prata med mig så att jag kan boka in mig på ett nytt flyg.

Ringer jag dom så får jag meddelandet att de inte har tillräckligt med personal och att my call will be disconnected. Jahopp. De hänvisar även till deras hemsida.

Loggar jag in med mina detaljer på deras hemsida så kommer det upp ett meddelande att de ska kontakta mig via telefon.

Jag tror att det är vad man kallar ett moment 22. Cirkelresonemang.

3 kommentarer:

Desiree sa...

Oj inte lätt. Jag antar att de har väldigt bråda dagar nu när alla flygplatserna har öppnat igen och precis ALLA vill hem eller iväg på sitt viktiga si och så. Jag antar att det är värst idag. Kanske bätre imorgon. Håller tummarna.

Annika sa...

Du får helt enkelt bila ner till Munchen...
Lifta kanske ;-)
Kan tro att det är svårt med biljetter nu....

Miss Marie sa...

Desiree - ja, jag antar att det är massor som ringer, för jag kommer inte fram i telefonkön! Oavsett när jag ringer! Jag tror att holländarna har gått o lagt sig för länge sen... ;)

Annika - ja, jag frågade pappa om han hade lust med en liten bilsemester! ;) Nej då, det käns skönt att veta att jag inte missar nåt jätteviktigt när jag är fast i Sverige, men det skulle ju vara kul att vet NÄR jag ska hem!!!