torsdag, april 29, 2010

Bachelors

Nu när prinsessan Madeleine är singel igen och i New York tänkte jag att jag skulle göra min medborgerliga plikt och tipsa henne om några heta hunkar som säkert skulle vilja gå på date med en prinsessa!

Vad tycks?

Själv skulle jag välja Jake Gyllenhaal. Inte enbart för att han är så snygg i Prince of Persia. Han har säkert andra bra sidor också. Som exempelvis blå ögon.

(Och ja, jag erkänner, det här inlägget är bara en ursäkt för att visa en halvnaken Jake Gyllenhaal. Varsågoda! ;))

9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, skulle också välja Jake bland dessa. Dock inte av samma anledning som dig =) Är inte så förtjust i alltför vältränade överkroppar, men hans ansikte mm mm mm =)

John är ju bara äcklig...låt oss hoppas att Madde håller sig långt ifrån honom.

Annika sa...

Jake, prince of Sweden...
Hell, why not ;-)
Hoppas Madde har kul i NYC iaf. Hur kul hon nu kan ha det på ett tag...jobbigt.

Desiree sa...

Jag tycker du har gjort ett bra jobb åt Madde. Det finns många snyggare och bättre än Jonas out there.

Miss Marie sa...

Pernilla - Jag har aldrig sett Jake så biffad, blev bara så... förvånad! Hans ansikte är ju definitivt hans största tillgång! Men du, tror du inte att John skulle kunna ge Madde lite street credd? ;)

Annika - tror inte hon kan ha det alltför kul, därför hon måste ha en rebound guy, o dom här killarna är ju inte helt fel! :)

Desiree - I agree!

Anonym sa...

Nope, tror inte att det kan komma nåt gott ur att Madde skulle träffa John. Han är ju typen som gör kiss-and-tells. Och det passar ju extremt dåligt för en kunglighet.

Miss Marie sa...

Penilla - men det är ju det som skulle ge henne lite street credd! Men det förstås, våra svenska kungligheter är ju så tråkiga jämfört med de övriga nordiska!

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Hello. And Bye.

Anonym sa...

Be sure to remember to keep your genital place thoroughly clean. Uncleanliness can lead to unwanted moisture content and microbial development in the vaginal canal, which can cause a yeast infection. Rinse everyday for optimum outcomes, and always be certain to wash soon after intervals of exercise or any other time you might have been perspiring. [url=http://www.ss12w12ws.info]Appenffk8dti[/url]