måndag, mars 29, 2010

When I Look At You

Love, love, love Miley Cyrus klänningar i den här videon. Så söta och så age-appropriate (man ser ofta kändisar i Mileys ålder i alldeles för "vuxna" outfits, men dessa tycker jag passar henne bra. Men det här är slutet på dagens inlägg av moraltant-Marie! ;)). Jag gillar särskilt den mjukt gammelrosa chiffongklänningen som hon har när hon spelar piano. Schnyggt. Sån vill jag gärna ha, tack!

Praktiska Marie undrar dock hur smart det är att ha pianot ute i sanden och på bryggan? Men det ser ju onekligen snyggt ut...:)

Och förresten! Har tjejen en näspiercing? Såna trodde jag försvann för tio år sedan!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker faktiskt att Miley har bra röst och en hel del bra låtar, men när hon var mentor på American Idol i förra veckan var det väl lite väl mkt för henne atr vägleda sångare som alla var mkt äldre än hon.
Men bra och duktig ÄR hon.

Miss Marie sa...

Annika - oj, var hon mentor på American Idol? Det känns lite konstigt!!!