torsdag, mars 18, 2010

Snyggingar

Vilken stilkavalkad! Jennifer Aniston och Jessica Biel är snygga i svart, jag gillar Jessicas mix av olika material och nyanser av svart och grått. Olivia Palermo matchar sina mörka kläder med snyggaste väskan från Mulberry. Nicole Richie och Jennifer Meyer är hippiechica i löst, flygande och volanger. Mest hippie är nog ändå Kate Moss i lyxig sidensjal. En sån har jag drömt om sedan jag var liten! Jennifer Aniston (igen!) och Gwyneth Paltrow visar att hudfärgat kan funka, Jen i Donna Karan och Gwyn i Elie Saab.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag gillar också Alexa, den är så snygg! Men jag är inte jätteförtjust i materialet på den här väskan, för ormaktigt för mig!

Miss Marie sa...

Hanna - nej, jag tycker nog den är snyggare i vanligt slätt läder, men annars gillar jag färgen!