måndag, mars 22, 2010

Kungliga brudklänningar

Oj, snacka om bröllopsporr! Ebba von Sydow är i New York och pratar brudklänningar, riktigt kul. Och jag håller med om vad de säger, Letizias brudklänning var inte snygg (jag tycker att Märtha Louises också är riktigt ful!), Mette-Marits klänning var en favorit hos designern i klippet, liksom Grace Kellys. Mette-Marits var snygg men jag tycker att hennes slöja liksom "tyngde ner" hela looken, men jag antar att det var kungligt och traditionellt. Min favorit är Marys brudklänning, den passade henne perfekt!

2 kommentarer:

Desiree sa...

Kul att få se det här inslaget. Jag gillade inte heller Letizias. Här tycker jag att princessan Mary hade den finaste bland Märtha Louise, Silvia, Letizia vilkas alla klänningar gick i samma stil. Av de spekulativa klänningarna till Victoria var jag nog inte så förtjust i den som Ebba provade. Gillade mer den som hängde brevid eller den som var kjol med den genomskinliga toppen. Ska bli jättespännande att se vad Vickan väljer på sin stora dag.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, jag tror nog att Vickans klänning kommer bli lite mer konservativ än de som han visade i detta klipp! De skulle passa henne jättebra, men njae, jag tror nog det blir mer traditionellt. Gillade inte heller den som Ebba provade, tyckte den var riktigt ful!