onsdag, mars 31, 2010

Filmer att se

En av mina all time favourites är The Notebook. Jag kan se den gång på gång och fortfarande gråta. I'm a sucker for love. Jag gillar också A Walk To Remember som jag också, så klart, gråter till. På slutet, när... eller, mer kanske jag inte ska säga om ni inte har sett den! Ett tips är att ha näsduken redo.

Vad de filmerna har gemensamt är att de är baserade på böcker skrivna av Nicholas Sparks. Jag tycker att hans böcker kan vara lite väl tårdrypande för min smak, men översatta till film blir det oftast lagom sentimentalt! Just nu är två andra Sparks-böcker aktuella som filmer. Dear John (regisserad av Lasse Hallström) och The Last Song. Jag ser gärna båda två, tack. Tror ni att de kommer till Tyskland snart? , just det. Skulle inte tro det.

6 kommentarer:

Annika sa...

Har itne sett en enda av de filmer du listar ovan.
Dåligt av mig...
Ska allt ta och göra det...

Miss Marie sa...

Annika - The Notebook MÅSTE du se! Den är såååå bra! :)

Anonym sa...

What's up to every body, it's my first pay a visit
of this web site; this website consists of awesome and truly excellent material designed for readers.


Look at my weblog ... gift ideas for men

Anonym sa...

Hi there to every body, it's my first visit of this web site; this web site carries remarkable and truly good material in favor of visitors.

My web-site ... Juice Extractors

Anonym sa...

This is a topic that's close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?

Feel free to surf to my page; qa.flashmint.com

Anonym sa...

It's very simple to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this article at this website.

Here is my web blog ... juice breville 800 juicer