fredag, mars 19, 2010

Eat Love Pray

Eat, Pray, Love kommer snart upp på bio och det är en film jag verkligen vill se. Jag har inte läst boken, jag har stått och tummat på den på många flygplatser innan en resa, men jag har alltid valt en annan bok. Vet inte riktigt varför, det kan kanske vara för att jag kan tycka att såna här icke-fiktiva böcker kan bli lite... präktiga! Men jag vet, jag kanske borde ge boken en chans innan jag ser filmen?

Jag gillar Julia Roberts så det ska bli kul med henne i en stor huvudroll igen, och trailern verkar lovande! Och visst var det väl så att svenska Tuva Novotny har en liten roll i filmen? Har för mig att jag har läst det någonstans...

4 kommentarer:

Annika sa...

Fixade inte boken, den fångade mig aldrig. Jag lade ner den, helt enkelt.
Men jag kommer att se filmen.
Tror jag.

Miss Marie sa...

Annika - nä, det är nåt med boken som inte fångar mig. har läst delar av den men har liksom ingen lust att läsa mer... ändå känns det som att man ska ha läst den på nåt sätt! Filmen ska jag se iaf!

Desiree sa...

Den här filmen skulle jag också vilja se. Jag har faktiskt köpt boken men ännu inte hunnit läsa den. Nu är den tyvärr nedpackad i någon av alla våra kartonger.

Miss Marie sa...

Desiree - du får säga till om du orkar läsa den! :)