måndag, februari 22, 2010

Vår i luften

Vår, vår, vår! Igår hade vi 12 plus här i München och det var klart så man såg alperna från vår balkong. Nästan all snö är borta här så snart är det dags att lägga undan vinterstövlarna (tills det är dags att åka tillbaka till Sverige igen.... ;)!

Jag hittade den här lavendelfärgade väskan från min favorit
Modalu hos Asos, på rea! Riktigt snygg! Särskilt matchat med ljusa, våriga kläder.

Byxor från Monsoon, tunika från Lindex, skor från Asos, smycken, scarf och solglasögon från Accessorize.

3 kommentarer:

Annika sa...

Dina collage är alltid lika fina!! OCH inspirerande!
Tunikan är underbar. Väskan likaså.
Pilotbågar är fula :-)
Scarfen skulle jag vilja ha!

Desiree sa...

Snygga kombinationer. Jättefina vårkläder. Jag tar gärna hela denna garderob.

Miss Marie sa...

Annika - tack! :)

Desiree - ja, det skulle jag också kunna göra! :)