lördag, februari 20, 2010

Kreativitet

Jag har varit kreativ i överflöd den senaste tiden! Fick ett otroligt sug efter att göra smycken, men då hade jag såklar inga pärlor kvar! Riktigt typiskt. Men som tur var hade jag tyg hemma så jag kunde sy några väskor! Så nu har jag överflöd av det istället...

Men häromdagen fick jag hem en ny omgång pärlor och det finns några riktiga skönheter! Jag köpte några riktigt stora stenar som jag tror det kan bli riktigt snygga halsband av. Fortsättning följer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

snygga väskor! jag är spekulant på nån av dem! // Mellansyster

Miss Marie sa...

Mellansyster - du har ju knappt sett dom an! ;)

storasyster sa...

jag vill oxå ha, både smycken o väskor!!!!!!!! jaaa!!!!! fint fint fint!!! älskar stora halsband!

Miss Marie sa...

storasyster - finns nagra riktigt stora halsband nu! :D:D:D