torsdag, januari 21, 2010

Nu också på mina naglar

Såhär glad blir jag när jag hittar Chanels nya nagellack, Particuliére, på Münchens flygplats! Jag hittade det inte i en affär i München, men efter att jag frågade en expedit på flygplatsen så fick hon gå in på lagret och hämta, för dom hade inte packat upp dom än! Det lönar sig att fråga! :)

Det är det där nagellacket som jag har tjatat om en hel del. Nu lovar jag att jag inte ska tjata om det (så mycket) mer!

Jag kallade färgen för grå förut, men det tycker jag är lite fel! Det är snarare kittfärgat, lite varmare än grått. Svårt att förklara.

Och det är kanske därför Chanel döpt färgen till just particuliére, som ju betyder speciell. För en speciell färg är det! Kanske inte allas smak, men jag gillar den mucho!

Och hello, cudos till alla modeller som modellar nagellack. Det är fasiken inte enkelt att få nagellack intressant på bild... ;)

4 kommentarer:

Annika sa...

Det ser jättefin ut faktiskt. Tycker nästan det ser lite brunt ut på bilden. Snyggt!
FIN bild på dig också!!

Miss Marie sa...

Annika - ja, det är som nån blanding mellan brunt och grått, känns väldigt sofistikerat! :)

Hanna sa...

Det var faktiskt snyggt! Tyckte det såg lite tråkigt ut förut, men på dig passar det bra!!

Miss Marie sa...

Hanna - tack! :)