onsdag, januari 27, 2010

DUO Boots

Jag kan tipsa om att DUO Boots har upp till 50% rea på vinter- och höstskor för tillfället. Jag fick hem Philippa idag och de sitter som ett smäck och är så söta. Jag känner mig lite som Pippi Långstrump! :)

Det som är bra med DUO är att man mäter sina fötter och får skor som passar perfekt. Man mäter längden på foten, omkretsen runt foten strax bakom tårna och så mäter man omkretsen på sina vader om man vill köpa stövlar. På så sätt får man skor som passar som om de vore handgjorda speciellt för en själv! Jag tycker det här är speciellt bra för oss som har lite svårt att hitta skor, som har stora fötter (som jag) eller små fötter. Även de med större vader kan här lätt hitta stövlar som passar!


Jag köpte mina bröllopsskor där och jag blev mycket nöjd. Det här är då det andra paret som jag köpt, men snart kommer vårnyheterna in, bland annat skon på bilden, och då är det mycket möjligt att det blir ett till inköp! :)

Inga kommentarer: