söndag, december 13, 2009

Nu kan även DU dejta en mördare!

Seriöst?! Det finns en dejtingsida för kriminella. Skrämmande. Som om det inte finns nog med skitstövlar därute redan. Nu kan du kontakta en skitstövel som är kriminell också! Det positiva är att man vet vad man får, antar jag...

Den bästa annonsen tycker jag är mördaren som skriver: "Är dömd för ett mord och har gjort 6 år och har ca 6 kvar. Är för övrigt en lugn och sansad person med fötterna på jorden."


LUGN och SANSAD? Som "råkade" mörda någon? Ja, för det brukar ju lugna och sansade människor göra...

Men jag gissar att det finns några tragiska kvinnor därute som faktiskt faller för det här, och det är nästan mer skrämmande.

4 kommentarer:

Desiree sa...

Det är väl kanske så att knäppisar dras till andra knäppisar. Men det verkar sjukt. Jag fattar inte lockelsen med att dejta en mördare eller en kriminell person överhuvudtaget men jag är väl tråkig ;-) (tack och lov).

Miss Marie sa...

Desiree - precis, vi är väl tråkiga, och tack och lov för det! :)

Annika sa...

SJUKT, SJUKARE, SJUKAST!! Har läst om detta förr och fattar verkligen NOLL...

Miss Marie sa...

Annika! Eller hur?!?! Och det finns ju faktiskt kvinnor som faller för såna här....!