måndag, december 14, 2009

Killar med Stil

Lite killar med stil!

Joshua Jackson kör på stickad lusekofta och flickvännens snygga handväska när han kommer från flygplatsen. Visst gillar vi killar som är män nog att bära flickvännens/fruns handväska ibland? Jojo.

David Beckham kör också avslappnat på flygplatsen med en ursnygg rutig långkavaj, sån vill jag ha! Gillar också scarfen och så tror jag att jag och Herr Beckham har liknande mössor... Handbagaget är självklart favoriten Louis Vuitton... Ja tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

För att citera vad Johan sa förrut
"Jag tänker köpa en sticka tröja att ha på julafton, en sån som du tycker är ful"

Jag gillar inte stickat nåt vidare, så Joshua går bort, men Beckham är snygg som alltid.

Pernilla

Miss Marie sa...

Pernilla - haha! Johan är ju smart, stickat är både snyggt o varmt! Men jag föredrar också Beckham framför Joshua... :)