måndag, december 14, 2009

Jelly Beans


Jag förstår mig inte riktigt på det här med Jelly Beans. Visst de är goda, men de är ingenting jag direkt går runt och blir sugen på. Hur är det med er? Gillar ni Jelly Beans?

Och så undrar jag vem som kommer på smakerna? För seriöst, finns det någon som gillar Jelly Beans med smak av Buttered Popcorn? Jag tog en Jelly Bean, utan att titta på vilken färg eller smak, och höll på att kräkas när jag kände smaken av Buttered Popcorn! De är riktigt, riktigt äckliga. Däremot gillar jag Chewing Gum, Piña Colada och Green Apple. De är alldeles lagom syntetiska för min smak!

6 kommentarer:

akira sa...

Blääää... Har inte smakat men det låter inte alls gott. Inte nån av smakerna faktiskt!

Annika sa...

JÄTTEMYCKET!!!
Tycker det är bland det godaste godiset man kan köpa i USA!! GODA smaker, gott!
Min syster i Sverige har en stående önskan om Jelly Bellies varenda ggn jag komm hem till sverige...SÅ ock iår!!
Buttered popcorn är supergott!! SMAKAR verkligen popcorn.
Det finns äckliga jelly belly smaker också man kan köpa i tablettaskar som "kräk", "snorkråkor", "peppar", "skunk", "öronvax" mfl, mfl...hehehe!!

Miss Marie sa...

Akira - det krävs nog att man vänjer sig vid dom...! :D

Annika - du skojar?! Gillar du Buttered Popcorn?! Jag kan hålla med om att de smakar popcorn, men snarare brända popcorn! Så äckligt! Tror till o med kräk skulle smaka bättre... ;)

Desiree sa...

Jag gillade dessa jättemycket förut men inte längre. Jag tror det var lite av nyhetensbehag eftersom det fanns så många spännande smaker först. Men egentligen är det ju bara socker med artificiella smaker. Jag föredrar en god bit riktigt mörk choklad istället eller en tryffel.

Miss Marie sa...

Desiree - artificiellt är det! Jag tycker de är ganska roliga, men som sagt, inget som jag blir sugen på!

Annika sa...

Absolut inget skämt!
Hatar istället Cinnamon lika mkt som du hatar buttered popcorn :-)))
Jelly Bellys RULE!!