onsdag, november 11, 2009

Ullared

Så, har ni kollat på det hära programmet från Ullared? Jag kollade första avsnittet och höll på att döööö! Alltså, jag har en sån här grej att jag skäms och tycker det är jättejobbigt om människor på TV gör något som jag själv skulle skämmas för. Till exempel en del av dom som sjunger på IDOL och tror att de är bra men de är egentligen jättedåliga och så blir de jätteledsna, och förvånade (!), när juryn säger att de sjunger dåligt. Sånt tycker jag är såååå jobbigt.

Och skämsfaktorn från Ullared är hög. Det är blekta blondinerna mor och son som provar smink "oroa er inte, jag är make up artist" och fyndar brun utan sol. Det är familjen som åker och tältar vid Ullared i två veckor, och shoppar allt onödigt och nödvändigt för hela året (hur tråkig shopping är inte det?!). För att inte nämna alla som shoppar fryspåsar.

Jag har inte sett andra avsnittet, och vet inte ens om jag klarar av det. Har inte ni heller det kan ni läsa en recap hos Anna of Sweden.

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

:)

Desiree sa...

Ha ha det där med att klara av att inte kolla på program eller film med stor skämsfaktor är du inte ensam om. Calle klarar verklgien inte av sådant. Ibland kan det nästan vara roligare för mig att sitta och kolla hur han sitter och skruvar på sig av obehag då det är sådana skämprogram :-)

Miss Marie sa...

Det känns skönt att veta att jag inte är ensam. Tycker det är såååå jobbigt! :)

akira sa...

Du, avsnitt nr 2 är precis som
avsnitt nr 1 så har man sett nr1 har man nog sett alla så... näää du du behöver inte se flera avsnitt!

Miss Marie sa...

Akira - okej, då skippar jag det! ;)

Annika sa...

Såg om programmet hos Anna...är ju nyfiken så jag vill kolla...
men det låter ytterligt pinigt...