fredag, november 27, 2009

Pernillas Jul

Jag har kollat på Pernillas Jul i TV4+ och.. ja, jag vet inte. Hon stör mig lite. För det första är hon så jäkla klämkäck hela tiden. Och så när hon är i köket och bakar och lagar mat så håller hon på och dra i håret och lägga det bakom örat och jag tycker faktiskt det är lite äckligt. Det finns jättemånga söta hårspännen som man kan sätta upp håret med. Hår i maten is not my thing. Sen har hon ring på fingret när hon bakar... uäck! Vet ni hur mycket bakterier som fastnar i ringar och sånt? Uäck.

Men den där cheesecaken såg riktigt god ut!

4 kommentarer:

Desiree sa...

Jag har inte sett programet men jag kan förstå att du stör dig på dessa saker. Det hade jag också gjort. Ha en bra helg.

Miss Marie sa...

Desiree - du får kolla via webben o se vad du tycker! Jag tycker bara det är äckligt med såna saker, kanske bara jag som är konstig som ser sånt... :)

akira sa...

Mmm håller med du. Tänkte oxå på det. Sen är det väl inte så fräscht att ha pepparkaks-smör-blandning i håret heller lr? Det är kanske isf vax, nya vaxet m doft av smör o pepparka!!!! Ta daa!!

Miss Marie sa...

Akira - nej, inte alls fräscht!