torsdag, november 19, 2009

Nystart

Nu när jag har haft lite tid över har jag börjat så smått med att göra smycken igen. Och det är ju kul! Jag glömmer det ibland, men sen när jag väl sitter där och petar med pärlor och kedjor så inser jag att jag har saknat det. Synd bara att det inte finns några pärlshoppar här i München, iallafall inte som jag har hittat!

Min favorit bland de nytillverkade smyckena är halsbandet längst upp till vänster, ett stort, kaxigt halsband med rökkvarts, bergskristall, rosenkvarts och rosalila agat. Inget för de fega! :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Blir dom till salu?
Dom i mitten var ju jättefina.

/Pernilla

Desiree sa...

Kul att du har kommit igång igen med smyckena. Jag tycker det var jättefina färger på ditt favorit halsband. Finns det kanske inte någon pärlshopp på nätet i England eller Sverige som kan skicka pärlor till dig kanske?

Miss Marie sa...

Pernilla - det kan vi nog ordna!

Desiree - jag ska försöka fixa något när jag är i Sverige härnäst!

Annika sa...

Otroligt duktig du ÄR!!! Min favvis är samm som din!! DEN vill jag ha!! :-)

Miss Marie sa...

Annika - den är riktigt iögonfallande! :)

akira sa...

Vilka fina färgklickar i höstrusket. Kul med en ny kollektion:D lagom till jul oxå ;)

Miss Marie sa...

Akira - precis! :D