fredag, november 20, 2009

Juletid

Härliga julsaker! Jag gillar de verkligen juliga sakerna, men också de juliga sakerna som inte är så uppenbart jul, utan även kan användas andra dagar! Längst upp i mitten är mjölkkannor i porslin, i form av mjölkpaket! Smått genialiskt tycker jag. Passar lika bra på julbordet som i på fika i trädgården i sommaren.

Väldigt juliga är julkulorna i form av kända saker i London, en polisman, taxi, Big Ben... Jag tycker att de är så söta!

Finns hos Not on the High Street förutom den lysande julgranen som finns hos Cox & Cox.

4 kommentarer:

Annika sa...

Härligt med alla julsaker man ser på bloggarna nu! OCH värre/bättre blir det!!
Detta är en härlig tid på året!!

Miss Marie sa...

Annika - ja, snart kommer du få julrapporter från München också! :)

Desiree sa...

Nog känns det nu att det lackar mot jul. Jag älskar verkligen olika julstrumpor som man hänger upp här vid brasan. Jag har några hemma men tyvärr kommer vi inte julpynta i år då vi dels flyttar dels åker hem till Sverige. Gillar den söta babydressen med vingarna, den var ju urgullig.

Miss Marie sa...

Desiree - det blir inte mkt juldekorerande hemma hos oss heller, eftersom vi är borta hela julen! Visst är vingdressen söt! :)