tisdag, november 17, 2009

Greg Laswell

Seriously, jag brukar inte berätta för er vad ni ska göra, men ska ni köpa musik av en artist ni inte hört förut så tycker jag att ni ska köpa Greg Laswells cd, Three Flights from Alto Nido. Köp the pig in the sack, som Engelsmannen brukar säga! (Han säger faktiskt det, men bara sen jag översatt det åt honom, så säg det inte till nån annan engelsman för de fattar inte vad ni menar, jag lovar.)

Och jag säger köpa, ladda inte ner den här olagligt, för Greg förtjänar alla stålar han kan få! Jag köpte den igår på konserten och den har gått varv efter varv här hemma. Så bra!

This one's for the lonely/ The ones that seek and find/ Only to be let down/ Time after time/This one's for the torn down/ The experts at the fall/ Common friends get up now/ You're not alone at all

2 kommentarer:

Desiree sa...

Det här var väldigt nice musik. Helt i min smak. Så jag får nog ta ditt råd och köpa the pig in the sack vetja.

Miss Marie sa...

Desiree - det tycker jag du ska göra! perfekt mysmusik!