tisdag, oktober 27, 2009

X Factor

Jag har sagt förut att jag alla gånger väljer engelska X Factor framför svenska Idol. En låt som fastnat i mitt huvud just nu är förra årets vinnare Alexandra Burkes Bad Boys. Lyssnar ni på den kommer ni gå och nynna bad boys, det lovar jag!

Annars är årets säsong väldigt bra också! Simon Cowell såg sin
bästa audition någonsin och alla älskar att hata (eller hatar att älska) söta tvillingarna John & Edward som kanske inte har de bästa sångrösterna men är bra på scen. Min favorit är Jamie Archer, aka Jamie the Afro. Han kan sjunga, den killen!

Och X Factor är ett bra forum för redan kända artister att sjunga sina nya singlar, de är nästan garanterat på topplistan veckan efter. Whitney Houston, Robbie Williams och
Westlife (som totalt massakrerade Chris Dauhtrys What About Now) har alla uppträtt. Även en av domarna, Cheryl Cole, uppträdde med sin nya singel på showen. Det är henne ni ser på bilden, och vad kan man säga om hennes outfit annat än... usch?! Fult är det. Roligast är vid 4.22 när hon sjunger "watcha looking at?"... Kanske på att dina byxor inte sitter fast i sömmarna? Eller att du har världens största mössa på dig eller att dina byxor har hasat ner så det ser ut som om du ska tappa dom? Eller jag vet inte...

Inga kommentarer: