torsdag, oktober 15, 2009

Sverigebesök

Vi får besök i helgen, och gulliga Tiger har fått en lång lista över saker som jag önskar mig från Sverige. Det gäller att passa på! :)

Maria Montazami, i Svenska Hollywoodfruarna, stal mitt hjärta när hon blev helt lyrisk över en påse "ostkrååkar"som hennes bror tagit med sig från Sverige. Bara en svensk som har bott utomlands förstår exakt hur viktigt såna saker är! :D

p.s. Ni har väl kollat på satiren på Svenska Hollywoodfruar här nedan? Jag älskar när Agnes-Nicole Winter går in i garderoben; "here I can hang my dresses". Det är så kul! :D

4 kommentarer:

Annika sa...

Mariaaaaauuuuaaaa är ju bara för skön. Den kvinnan har åtminstone hjärta!
OCH hon verkar iallafall nöjd med livet...
Ostkrååååkar har aldrig varit min grej, så den glädjen fattar jag inte :-)
OCH det heter ostbågar....:-D
Men Mariaaaaauuuaaaa är kul.
jag har sett satiren...så BRA!!!!

Miss Marie sa...

Annika - ja, av alla de där har hon mest hjärta! tycker hon är så skön! och det är så kul att hon blir till sig över ostbågar... som väl ändå måste ses som amerikanskt?!?! :D

Anonym sa...

Satiren var ju sjukt bra. Speciellt när hon går in i garderoben, det går ju faktiskt, säger hon.
ullis

Anonym sa...

Satiren var ju sjukt bra. Speciellt när hon går in i garderoben, det går ju faktiskt, säger hon.
ullis