torsdag, oktober 22, 2009

På Väggen


Jag älskar fotografier och har många fotoramar med bilder i runt om i huset. Helst gillar jag dem samlade på ett ställe, mitt ställe är byrån i hallen. I mitt drömhus i min drömframtid så har jag en hel vägg med bilder i fina ramar, som markerar familjehögtider eller bara underbart fångade ögonblick.


Bilden till vänster ovan kommer från Sköna Hem och visar Lexingtons Kristina Lindhes hem. Jag gillar bilderna över sängen! Andra bilden är från ett hemma-hos-reportage från Jennie Garth (Kelly i Beverly Hills) och Peter Facinellis (Carlisle Cullen i Twilight) hem i Los Angeles. Där är det väggen vid trappan till övervåningen som har prytts med en mängd härliga fotografier. Inspiration!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker också om fotografier. Har planer på att fylla väggen ovanför sängen med foton. Tror det kommer bli så bra! =)

Miss Marie sa...

Pernilla - det tror jag också! får visa bild sen! :)

Annika sa...

Jag har faktiskt foton i min trapphall, men de står alla på olika lister. Foton är ett trevligt sätt att inreda med!

Desiree sa...

Snyggt och personligt blir det. Jag tycker om båda två väldigt mycket. Det är kul med foton för man kan också byta ut dem med jämna mellanrum om man känner för det. Snyggt som sagt!

Miss Marie sa...

Annika - tavellister är otroligt bra, då kan man byta bilder och plats lite hursom!

Desiree - precis, just det där med att byta ut är kul, även fast jag har vissa bilder jag aldrig kommer att byta ut! :)