måndag, oktober 26, 2009

I Love: Höstkläder

Okej, det här med en timme mindre på dagen gillar jag icke. Idag började det skymma redan innan klockan fem... hur kommer det då vara i december?!

Men en bra sak med hösten är höstkläderna. På sommaren har man för lite kläder på sig och på vintern för mycket, det är endast på hösten man kan ha en liten snygg jacka och läckra skor och ha alldeles lagom mycket kläder på sig!

Här är det Blake Lively som visar höststilen i olika nyanser av grått, i New York. Den där Bayswatern i grå mocka från Mulberry skulle inte vara helt fel i min väskkollektion, men jag vet av erfarenhet att mockaväskor inte är min grej! Och hur snygg är inte kappan!?

Colleen Rooney är höggravid och snygg i svart med lite leopardaccent, i ett höstruskigt England. Jag tror minsann att det är en Chanel-väska som skymtar fram också... Jag ska leta efter tunikor när jag åker till England också, men Chanel-väskan får vänta lite... ;)

2 kommentarer:

Annika sa...

Höstkläder är så KUL!!!
Mkt roligare än sommarkläder!
Det har jag alltid tyckt!
jag vet, det är så barnsligt detta med att byta tid. Blir tokig på det. Vi byter på söndag....

Miss Marie sa...

Annika - aha, trodde alla bytte tid samtidigt! visst är det jobbigt? fattar liksom inte varför, det är ju ändå bara mörkt mörkt mörkt!