lördag, oktober 31, 2009

Handbagage

Handbagage är ju aldrig kul. Jag tar alltid med mig för mycket i bagaget och det slutar med ryggont och svordomar. Men grejen är att jag vet, om jag skulle missa en connection flight eller hamna i en snöstorm eller flygplanet har tekniska problem så vill jag kunna ha tillgång till massa saker. Böcker, åtminstone två tidningar, vatten, musik, anteckningsblock... ja, det blir en del. Och har jag laptopen med så måste den få plats, med alla sladdar och såklart mobilladdaren och kameran. Det blir en hel del!

Jag hade en perfekt väska som handbagage, men efter att den gått sönder så har jag inte hittat någon bra ännu! Den måste vara stor, men inte för stor, ha båda handhandtag och en bra axelrem. Och så måste den få plats med en dator...

Här är några kändisar som har riktigt snygga handbagage, men på något sätt så tror jag att de har massa människor runt sig som bär deras saker, för jag tvivlar på att de får ryggont och svär över sina handbagage?

1 kommentar:

akira sa...

Hehe vänta tills du får barn o ska släpa på de och deras bagage oxå ;) haha du skriver så roligt!!!