tisdag, juni 09, 2009

Vart försvann sommaren?

Jag har ingen aning om vart sommaren försvann. Men jag är säker på att den kommer tillbaka, den 10 juli närmare bestämt, för det har väder-Wolfgang sagt och det tror jag på. Amen.Men för några helger sen njöt vi av sommarens besök. Max satt i barnstolen på gräsmattan, när han inte höll någon i handen och knallade runt. Han tyckte om att känna gräset mot fötterna! :)Vi njöt av middag utomhus. Och satt ute länge, ända tills det blev för kallt! Syster yster badade och hävdade att det var varmt. Jag trodde henne icke! Nu dröjer det tills midsommar innan jag badar igen... Sommaren... kom tillbaks!

4 kommentarer:

Desiree sa...

Du får försöka att se till att fixa lite sommar Marie. Jag kommer ju till Sverige om två veckor och då skulle det sitta fint med lite sommarsol och värme :-)
Hoppas att det slår om och blir en bra sommar. Ännu finns det hopp.

akira sa...

det klart att det finns hopp!!! o bada ska vi göra massor i sommar!! det var skönt i vattnet men det får gärna bli lite varmare ;) vackra bilder som vanligt :D

Miss Marie sa...

Desiree - som sagt, det blir inte sommarvärme förrän 10e juli! :D Hoppas din sverigevistelse blir bra ändå! :)

Akira - kallt var det i vattnet! Burr!

akira sa...

Haha mitt sugrör syns på badbilden.... kunde ju inte lämna din goda drink uppe på land ;)