måndag, maj 11, 2009

Födelsedagshelg

Jag blir inte firad idag, men däremot firade vi mig lite grann i fredags med åtminstone halva familjen! En positiv sak med att ha familjen utspridd är att man även får födelsedagen utspridd= födelsedagspresenter i flera dagar! :)Av mina föräldrar fick jag en superduper liten resväska från Samsonite som har såna där hjul som rullar åt alla håll. Känns som att jag är ute och går med min lilla hund när jag har väskan bredvid mig! Verkligen kanon när man har mycket packning (till exempel 10 böcker till D-uppsatsen).Maxen var såklart med och firade mig. Iklädd sin finaste skjorttröja och jeans. Han såg så himla stor ut när han snällt satt på byrån när vi skulle ta på skorna. Där bakom ser ni också mitt experiment med hallväggen i sommarstugan. Lovar att visa mer när allt är klart! :)På lördagen blåste det halv storm och vi jobbade med gräsmattan nere vid sjön. Det har grävts upp stenar och träd där, så nu måste allt plattas till, jordas ut och planteras nytt gräs. För så där kan det ju inte se ut vid bröllopet! :) Så nu hoppas vi att inte alla gräsfrön blåste iväg i stormen...

5 kommentarer:

Desiree sa...

Grattis passar jag på att önska dig. Vilken dag är det du fyller? Den där sammsoniteväskan verkade vara en riktig toppen present. Jag har också en sammsonite som kabinväska och är urnöjd med denna. Har haft den läääänge och det är toppen kvalité. Det där med att jobba och fixa iordning inför bröllop känner jag såååå väl igen! Det gjorde vi i massor. Oj vad jobbigt det kändes ibland men fint blev det på stora dagen.

Desiree sa...

Ah såg just att du precis fyllt. Stort grattis i efterskott säger jag då :-)
och skickar en stor grattis kram från Alabama.

akira sa...

jag säger oxå grattis i efterskott här på bloggen... var datafri igår ju... pöss

Miss Marie sa...

Desiree - jag är supernöjd med väskan hittills! :) Jag tycker fortfarande det är kanonkul med allt inför bröllopet, jag undrar nästan när jag ska börja tröttna! :)

Akira - tack! :)

Lisa Christensen sa...

Grattis i efterskott! Hoppas att du haft en glad födelsedag!