onsdag, maj 20, 2009

Elegant

Hur gärna jag än vill så kommer jag aldrig bli elegant. Ni vet sådär att man aldrig skrattar åt fel saker, har a bad hair day och alltid har perfekt kombinerade kläder. That's just not me. Men jag kan ju int låta bli att beundra såna som ändå är eleganta. Den här bruden ser ut som en riktigt elegant brud. Ser ni frisyren? Vilket perfekt mästerverk! Sådär skulle mitt hår aldrig ligga längre än 2 minuter, om ens det. Däremot skulle jag klara av att ha matchande blommor i håret och Engelsmannen på kavajslaget. Snyggt snyggt. Rätt in i inspirationspärmen.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Den här frisyren var ju verkligen superduper snygg!Enkelt men sååå vackert och sofistikerat. Ska du ha något liknande? Du har ju så långt och fint hår. Eller du kanske ännu inte riktigt har bestämt dig för hur du ska ha håret eller är det en överraskning för oss läsare fram till stora dagen.

Miss Marie sa...

Desiree - nej, det blir utsläppt för min del. Engelsmannen vill ha det så, och något kan han ju få bestämma! :) Men en väldigt fin frisyr!