torsdag, maj 28, 2009

Bemz loves Marimekko

Jag har ju tidigare skrivit om Bemz och deras underbara överdrag till IKEAs möbler. Verkligen en superbra idé tycker jag! Tänk om man hade kommit på det själv... Nu har det iallafall kommit ett samarbete mellan Bemz och Marimekko, så man kan ha Marimekkotyger som överdrag på möblerna! Riktigt snyggt! Jag har riktigt svårt att bestämma mig för vilket som är snyggaste, men ni röst faller nog på tyget nedan. Stora blommor och turkost och grönt kan inte bli fel! :)

3 kommentarer:

akira sa...

Coolt! Gillar den översta soffan bäst. men det tyget känns nästan lite uttjatat va??

Annika sa...

COOLA!!! Skulle jag välja skulle jag välja den nedre. Men Uunikko tyget ovan är ju för kul det också.

Desiree sa...

Jag röstar nog också för den nedre soffan. Den passar mig bättre i smak. Den andra är lite väl too much Marrimekko för min smak även om den var kul.