måndag, april 27, 2009

Möhippa

Nej, det blev inget bungy jump (tack gode Gud för det och att mina kompisar och systrar känner mig bättre än så!) men däremot en proffsfotografering där jag snabbt insåg att modellyrket är jobbigare än vad jag trott och det inte kommer bli en alternativ modellkarriär för mig!

Jag har alltså haft min möhippa i helgen! Otroligt kul och överraskande, jag hade verkligen ingen aning om att det skulle bli då! Alla kompisar tog sig tid att komma från Sveriges (och Norges!) alla hörn bara för att spendera helgen med mig! Verkligen underbart kul! :)

Tack alla tjejer för en underbar helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är helt klart värd en härligt möhippa! Skoj att du uppskattade den. Hade själv väldigt roligt också, fick lära känna några till av dina underbara kompisar!

// Mellansyster

Annika sa...

KUL!!! Möhippa är kul. Minns min...HAHAHAHA, Vi hade så roligt!
Men vad coolt med proffsfotograferingen. Vilken otroligt BRA grej!!!
Får man se bilder från hippan?

Millan sa...

Ah vad skoj! Det dar med proffsfotografering horde jag for forsta gangen ett gang som skulle gora pa en mohippa forra helgen. Var det skoj? kram

Desiree sa...

Åh vad kul Marie! Möhippa är alltid superskoj. Skönt att du slapp bungy jump. Det hade jag inte heller uppskattat som har höjdskräck. Låter som du fick en toppen hippa.

Miss Marie sa...

Mellansyster - tack så mycket! :)

Annika - bilder kommer när jag har sett dem själv.... :D

Millan - det var jätteskoj, men riktigt jobbigt! man känner en sån press när man står där framför kameran och ska hitta på nya poser hela tiden! tur att jag inte satsade på att bli modell... ;)

Desiree- jag hade en riktigt bra möhippa! det är verkligen ett minne för livet.

Sara sa...

Vad roligt med möhippa, och att du blev överraskad. Proffsfotografering låter som en perfekt möhippegrej, kul!