onsdag, mars 18, 2009

Slutresultat

Jag tror inte jag har visat en helbild på lilla sovrummet i sommarstugan, bara detaljbilder! Så här kommer två bilder på rummet som vi alla är nöjda med och som jag ser fram emot att spendera många nätter i somrar framöver!

Jag är speciellt nöjd med att vi vågade köra på den mönstrade turkosa tapeten i hela rummet, det ger verkligen rummet en särskild känsla. Eftersom vi har kört på vita accessoarer i rummet så blir det heller inte för många färger som stör. Superfint, tycker jag! :)

5 kommentarer:

Ninnie sa...

Åh, så fint! De där tapeterna passa jättefint, det ser underbart somrigt och mysigt ut!

Desiree sa...

Blev ju jättefint med den här tapeten. Läckert slutresultat. Vilka häftiga bilder du har fått till förresten. Underbart vacker färg på dessa tapeter.

Anonym sa...

Som Ninnie sa: det ser somrigt ut. Och det passar ju alldeles utmärkt i en sommarstuga! Men man kan nog sova många vinternätter i detta rum oxå. Det blev verkligen jätte fint!!

Annika sa...

Vilket härligt rum!! Så romatiskt, och överkastet tycker jag ser ut som en dröm!!! vem har gjort det??? Jag har ett liknande själv som min mormor gjort.
Tapeten är superfin!!!

Miss Marie sa...

Ninnie - ja, det blev riktigt mysigt o somrigt!

Desiree - bilderna är tagna med Engelsmannens kamera, han har ett sånt där vidvinkelobjektiv, annars går det inte att få till såna här bilder!

Akira- jag håller med! :)

Annika - Visst är det min kära mormor som har gjort det! Jag vet inte hur många överkast hon har gjort, men många är det!!! Jag skulle aldrig orka!