tisdag, mars 17, 2009

Dawn, Endless, Twilight

Sarah Jessica Parker har släppt tre nya parfymer, Dawn, Endless och Twilight i sin Lovely collection, lagom tills dess att jag letar ny parfym! Jag är en periodare, jag köper en parfym, använder den tills den är slut och då är jag trött på den och vill ha en ny doft! Jag gillade SJPs Lovely så jag tror nog att jag kommer att gilla dom här, och jag gillar idéen att man kan blanda de olika dofterna för att få variation. Dawn ska visst vara ren och fräsch, antar att det mer är en dagsparfym, Endless är fruktig och blommig och Twilight mer sexig med lite musk. Jag kan tänka mig allihopa, please!

2 kommentarer:

Annika sa...

Lovely ÄR underbar. Ska gå och snusa lite på hennes nya dofter så fort jag kan...
kan tro att dom är fina!

Miss Marie sa...

åh, då får du berätta hur de luktar! :)