tisdag, februari 24, 2009

Vilken dag!

Vilken dag det har varit! Fettisdagen, bokrea och så en kunglig förlovning ovanpå det! Jag har ätit semla och kollat i mina bokfynd på eftermiddagen. Jag köpte en bok där några av Paulo Coelhos citat finns med. Min favorit hittills är:

Kärleken finns inte i andra, den finns i oss själva. Det är vi som väcker den, men för att kunna väcka den behöver vi andra.

Fint tycker jag! Jag hittade också en bok av Tricia Guild för futtiga 40 kronor, det kallar jag ett riktigt fynd! Om cirka en timme är det dags för presskonferens med Victoria och Daniel och jag är nyfiken på hur Victorias förlovningsring ser ut! Hyffsat diskret tror jag den är, inget stort blingbling för Vickan! Kolla in den här söta videon när kungen eklaterar förlovningen, så sött! :)

Inga kommentarer: