tisdag, februari 24, 2009

Oj, sa jag diskret ring? Det är väl inget som direkt är diskret med Vickans ring. Visst, det är en riktig prinsessring med en diamant, men det är ju inte direkt en diskret diamant! Jag skulle tippa på runt 1,5-2 karat. Och visst var de söta på presskonferensen? Vickan riktigt strålade! Roligast var ju att Daniel säger kronprinsessan om Victoria, det känns lite stelt och inte alls modernt! Man undrar ju vad han tänker då... Taskigast var frågan om vad han vet om Västergötland som han blir hertig av. Stackarn är väl så nervös att han knappt vet vad han heter! Give him a break liksom. Jag tycker dom är riktigt söta tillsammans och känner mig alldeles rojalistisk nu! :)

7 kommentarer:

Tiger sa...

Ja det är ju sjukt skönt att presskonferensen inte var riktigt lika hutlöst pinsam som den inspelade videon...

Men snälla. Ok att han är nervös, men hur bortkommen fick han bli? Jag tyckte nog att även detta var liiite pinsamt. Och V är ju så mediatränad så det är helt sjukt. Hon tog över hans frågor och räddade honom och fullständigt ångade på med sin intränade charm.

Det enda som kändes riktigt äkta var kärleken dem emellan, speciellt prinsessan bara strålade ju. Tack o lov!

Miss Marie sa...

Tiger - fatta vilken helt otroligt onaturlig situation han är i?!?! skulle du vilja sitta i en soffa och försöka förklara din kärlek till din nyblivna fästman? jag ryser bara jg tänker på det... klart V klarade sig bättre, men som du säger hon är ju medietränad till max. tror daniel kommer bli varmare i kläderna snart! :)

Desiree sa...

Detta är ju jättekul! Jag får nog klassa mig som royalist. Sådant här tycker jag om :-) Åh vad kul. Självklart måste jag vara hemma i Sverige nästa sommar då bröllopet går av stapeln. Jag har inte sett Vickans ring ännu nu blev jag jättenyfiken!

Annika sa...

Den där videon var hemsk, tycker jag. När DROTTNINGEN, och de andra förstås (jag ryyyyyser) satt och lästa innantill...och USCH!!
Nej, då var det bra mkt roligare att se V ocg D på presskonferensen!! OCH JA!! V såg så kär ut. ROLIGT!!!
OCH jag tycker D klarar sig bättre i rampluset än både blivbande svärfar och blivbande svärmor gör...

Anonym sa...

Jag hade vart nervös som fan men jag hade nog vetat ungefär vad som är lämpligt, och inte, att säga iaf... ;)

Anonym sa...

Gårdagens roligaste nyhet! Älskar sånt här, rojalist som jag är =)
Tyckte det var fantastiskt att se Victoria så kär och lycklig.
Undra om jag ska ta sig till Stockholm nästa år? =) /Pernilla

Miss Marie sa...

Pernilla - ska vi ses i stockholm då!? :D