tisdag, februari 24, 2009

Loka Brunn

När syster fyllde 30 fick hon en spadag av oss i present, så i lördags var det dags att ge oss iväg till Loka Brunn. Max fick såklart också följa med på spa!Vi började dagen tidigt med en träning av yoga/pilates och core blandat, skön start! Max gjorde hunden bättre än någon annan! :) Sen blev det en simtur för oss alla (inklusive Max) och lite bubbelpoolande!Efter det var det dags för lunch... mmm! Jättegod buffé och som avslutning chokladpannacotta med salmiaktopping! Sedan tog vi en promenad medan syster fick njuta av en fotkur. Det började snöa ordentligt.Har ni sett vilka snöflingor vi fick? Det är inte ofta man ser sådana snöflingor!Det blev en härlig kort promenad bland alla de mysiga husen.Det kändes som att gå runt i en gammeldags vinterby. Verkligen härligt!Efter det hade vi ansiktskurer inbokade... och det var riktigt skönt! Min första ansiktskur och det kan jag verkligen göra om. Mask, massage och en massa bra tips fick vi.Sen var det dags för afternoon tea. Egentligen var vi fortfarande mätta från lunchen, men med kladdkaka, prinsesstårta, ostkaka, scones, småkakor och en massa färsk frukt så måste man ju bara smaka! Riktigt gott var det!
En riktigt härlig dag och Loka Brunn är något jag verkligen kan rekomendera om man vill ha en dag eller en helg i lugn och ro. Vi har nog aldrig varit så avslappnade som under den här dagen, och även Max var avslappnad! En lyckad dag, grattis syster!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer helt! Tack för en underbar helg! Kram mellansyster

Anonym sa...

En helt underbar dag i Loka och ett sammetslent ansikte. Tack för att jag fick vara med./ullis

Anonym sa...

Ett stort super tack till er alla som gav mig denna present och som sedan följde med. Utan er hade dagen inte varit densamma! Underbart med träning, bad, behandlingar och massa god mat och avslappning. Även lilleman hade det toppen! Kan evrkligen rekomendera Loka Brunn till den som funderar på spa! Vackra bilder!!

Annika sa...

Vilka bilder!! DIT skulle jag vilja åka!!!

Miss Marie sa...

Annika - det kan jag verkligen rekomendera! ett riktigt mysigt ställe! :) men ni har säkert många trevliga span i usa också! :D