fredag, januari 23, 2009

Buketter

Usch och blä för torra juridikstudenter. Nu struntar vi i dom och koncentrerar oss på blommor istället! Jag har ju en ganska så klar bild av hur jag vill (notera vill!) ha min bukett (hur den blir är ju en helt annan sak), men inspiration är alltid bra! Martha Stewart har massvis med vackra buketter! Enfärgade buketter är ju väldigt vackra (kolla in den kornblåa längst upp!) men jag kommer nog köra på fler färger, antagligen för att jag inte kan bestämma mig för bara en! :) Men det är ju inte en dålig sak! Sådetså.

ps. klicka på bilden för en förstorad version!

4 kommentarer:

Lisa Christensen sa...

Blir alldeles inspirerad! Jag kommer nog förresten att bli ännu mer inspirerad av dina bröllopsbilder snart... ;)

Har en utmärkelse åt dig på min blogg!

Miss Marie sa...

Lisa- Låter spännande! :)

Tack för utmärkelsen!

Tiger sa...

Vad heter den där rosa blomman med svart i mitten? Sjukt fin!

Miss Marie sa...

Tiger - det är en sorts anemone! vet inte exakt vilken sort det är!